UMAX Smart Scale US20E je chytrá váha nové generace, která využívá pokročilou technologii pro sledování hmotnosti a dalších tělesných parametrů. Smart Scale analyzuje tělesné složení až 6 různých parametrů např. tělesný tuk, kosterní svaly, viscerální tuk, objem vody, proteiny, metabolický věk nebo BMI a měří hmotnost prostřednictvím bioelektrické impedanční analýzy (BIA). Váha je propojena bezdtrátově (Bluetooth) se skvělou mobilní aplikací v češtině, což umožňuje kontrolovat naměřená data, která potřebujete k převzetí kontroly nad Vaší kondicí. Patentovaný systém měření a kvalitní použité materiály zajišťují dlouhodobou vysokou přesnost měření.
Sledujte své tělo - 11 tělesných parametrů
Hmotnost
BMI
Objem vody
Metabolický věk
BMR
Kostní hmota
Kosterní svalovina
Viscerální tuk
Proteiny
Tělesný tuk
Svalovina
Skvělá aplikace v češtině
Mobilní aplikace pro iOS a Android je kompletně v češtine a zajišťuje nejen aktuální výsledky měření, ale také jejich historii. Při vážení jsou výsledky bezdrátově přeneseny do aplikace. Data jsou zálohována pod Vaším účtem v cloudu, čímž je zaručeno, že o ně nepřijdete.
Měřte celou rodinu a sledujte i své přátele
V aplikaci můžete jednoduše přidat další členy rodiny a jejich data jsou jim přiřazena.
Podle váhy aplikace rozpozná, komu tělesné údaje patří. Můžete také pozvat své přátele pomocí emailu a sledovat tak v aplikaci jeho tělesné parametry. Stejně tak Váš přítel uvidí Vaše výsledky na mobilním telefonu.
Specifikace:
Rozměry: 260x260x25 mm
Hmotnost: 1.2 kg
Baterie: 4 x 1,5V AAA
Rozsah měření: 0,2 – 180 kg
Standardní odchylka: 50g
Bezdrátový přenos: Bluetooth 4.0
Mobilní aplikace: Feelfit Health Fitness Tool v češtině
Dobrý den, mám doma nově zakoupenou tuto váhu, nainstalovala jsem si app, přihlásila se, spárovala jsem váhu s telefonem, telefon restartovala, nastavila přístup k poloze, ale po zvážení neprobíhá přenos dat. Váha zobrazuje normální provoz. Jak mám prosím dále postupovat, aby přenos fungoval? Moc děkuji za odpověď
Autor:
Admin
Datum:
20. 4. 2022
Dobrý den, kontaktujte prosím náš servis@umax.cz nebo 284 000 159.
Autor:
romana
Datum:
26. 4. 2020
Dobrý den, nejde mi spárovat váha s aplikací. Detekována anomálie na bluetooth. Co s tím?
Děkuji
Autor:
Admin
Datum:
28. 4. 2020
Dobrý den, kontaktujte prosím náš servis@umax.cz
Autor:
Míla
Datum:
14. 11. 2019
Telefon mi stále hlásil Feelfit se zastavila, zkontrolovala jsem baterky ve váze - jsou v pořádku, zkusila jsem se zvážit a i když mám zapojené WIFI a Bluetooth váha se nepropojí s telefonem - na váze je pouze hodnota váhy těla a ozn. kg, znak Bluetooth není zobrazen. Ale alespoň se mi už nezobrazuje hláška Feelfit se zastavila. Jenže co s tím dál? Jak donutit spárování váhy s aplikací? Děkuji za odpověď.
Autor:
Admin
Datum:
18. 11. 2019
Dobrý den,
vyzkoušejte reinstalovat aplikaci, restartovat telefon. Kontaktujte naše servisní středisko. servis@umax.cz
Autor:
Petr
Datum:
19. 6. 2019
Dobry den, mam vaši vahu cca 1 rok. Je možné že vaha snímá špatně 1. mereni ma 55 kg sval hmoty a za minutu 52 kg. Telesny tuk 35% a za minutu 39%. Děkuji za odpoved
Autor:
Admin
Datum:
19. 6. 2019
Dobrý den,
sledujte prosím naměřené parametry v průběhu následujících dnů. Při opakovaném měření je možné, že může nastat drobná odchylka.
Autor:
Pavel
Datum:
6. 5. 2019
Dobrý den, mám váhu 1,5 roku a jsem spokojený i s aplikaci FeelFit. Měl jsem iPhone, a data se mi zobrazovala i v aplikaci Zdraví. Nyní mám Samsung S10 a hledám, do jaké aplikace se data dají přenést ve spojení s fitness náramkem.
Přidat reakci